Deputaci�n da Coru�a Deputaci�n da Coru�a
Unha deputaci�n � servicio da provincia 24 horas � servicio da provincia A Coru�a por concellos Un destino compartido Fomentar, promover, conservar, difundir a nosa cultura, a nosa arte, as nosas tradici�ns e honrar �s nosos personaxes ilustres Facer turismo na Coru�a
�ltimas novas Directorio de enderezos de correo Busca Axuda Suxesti�ns

Castellano Gallego

... Ordenanzas y Reglamentos
Nueva Búsqueda

Cariño - ORDENANZA REGULADORA DA TAXA POR EXPEDICIÓN DE DOCUMENTOS ADMINISTRATIVOS

Publicación provisional : 07-12-2010 BOP Nº 232 -- Publicación definitiva : 09-02-2011 BOP Nº 27
Redacción Aplicable desde 08-05-2018

Redacciones Redacciones
 - Artigo 6.- Cota tributaria.
 - Disposición final.
 - Artigo 2.-Feito imponible.
 - Artigo 6.-Cota tributaria:
 - Artigo 7.º .-Retribución.
 - Artigo 8.º .-Liquidación e recadación.
   
  Artigo 6.- Cota tributaria.  
 

A cota tributaria determinarase por unha cantidade fixa sinalada segundo a natureza dos documentos ou expedientes a tramitar, de acordo coas tarifas que conteñen os apartados seguintes:

CONCEPTO

TAXAS (EUROS)

EPÍGRAFE 1.- OFICINAS XERAIS

1.- Por cada folla tamaño folio ou inferior fotocopiado de documentos ou expedientes que obren neste Concello, realizado a pedimento de parte (aos tamaños superiores aplicaránselles os epígrafes 1.3 e 1.4)

0,20 €

2.- Por copia de planos existentes no Concello tamaño folio ou inferior

0,75 €

3.- Ídem, tamaño A-3

1,50 €

4.- Ídem, tamaño superior a A-3

11,25 €

5.- Certificado de urbana, rústica e industrial.

3,75 €

6.- Por copia dos pregos de condicións de obras licitadas e bases de concursos

3,75 €

7.- Por copia de proxectos técnicos (por cada folla) de obras licitadas.

0,20 €

8.- Por cada fotocopia compulsada de documentos, tamaño folio ou inferior (se son documentos de expedientes municipais engadiráselle a taxa do epígrafe 1.1)

0,75 €

9.- Por cada fotocopia compulsada de documentos alleos, tamaño A3 (se son documentos de expedientes municipais engadiráselle a taxa dos epígrafes 1.3 e 1.4).

1,25 €

EPÍGRAFE 2.- DO PADRÓN DE HABITANTES

1.- Certificados do padrón de habitantes vixente

1,00 €

2.- Certificados de padróns de habitantes anteriores, cunha antigüidade inferior a 10 anos

2,50 €

3.- Certificados de padróns de habitantes anteriores, cunha antigüidade superior a 10 anos

3,75 €

4.- Certificados de convivencia e/ou de residencia

1,00 €

EPÍGRAFE 3.- SERVIZOS ECONÓMICOS 

1.- Certificacións expedidas polo negociado de rendas e exaccións

3,75 €

2.- Certificados expedidos polo servizo de intervención - tesourería

3,75 €

3.- Por duplicado de recibos

0,75 €

EPÍGRAFE 4.- SERVIZOS XURÍDICOS, SECRETARÍA, CONTRATACIÓN 

1.- Certificacións de acordos adoptados polos órganos de goberno

3,75 €

2.- Certificados de signos externos

1,50 €

3.- Por bastanteo de poderes

7,50 €

4.- Por formalización de contratos administrativos. O pagamento desta taxa dará dereito ao interesado a recibir unha copia do contrato. De solicitar algunha máis, pagará a razón de 0,50 € por folio

15,00 €

5.-Certificados ou informes relativos a tramitación de expedientes relativos a actividades ou obras e demais non previstos nos restantes epígrafes

2,50 €

6.- Certificación de autorización por cambio de vehículo ou adscrición de vehículos a licenzas Clase B e Clase C

7,50 €

7.- Fotocopias de arquivos (primeira folla)

3,75 €

8.- Fotocopias de arquivos (segunda folla e seguintes)

0,75 €

9.- Expedición de documentos xustificativos cambio de titular de licenzas, rectificación de nomes ou de condicións da mesma a pedimento de parte

15,00 €

10.- Tramitación de prórroga de licenza de obra maior, por cada vivenda unifamiliar ou , no caso de edificios de propiedade horizontal, para cada unha das unidades susceptibles de propiedade individual e edificios de carácter industrial e comercial

22,50 €

11.- Tramitación de prórroga de licenza de obra menor.

11,25 €

12.- Licenzas para vehículos de clase A e B “auto taxi” ou “autoturismo”

150,00 €

13.- Licenzas para vehículos clase C “vehículos sen condutor”

75,00 €

14.- Licenzas para vehículos non incluídos nos anteriores

7,50 €

15.- Licenzas para vehículos funerarios

187,50 €

EPÍGRAFE 5.- SERVIZOS TÉCNICOS (urbanismo, obras, actividades e servizos)

1.- Por cada expediente de solicitude de declaración de ruína

37,50 €

2.- Por cada informe ou certificación urbanística

22,50 €

3.- Certificacións ou informes sobre antigüedade de edificios ou similares

100,00 €

4.- Licenzas de segregacións / agrupacións de parcelas

37,50 €

5.- Licenzas de obras maiores en solo urbano ou núcleo rural

0,3% Orzmto. E.M. Mínimo: 75 euros

6.- Licenzas de obras maiores en solo rústico

0,5% Orzmto. E.M. Mínimo: 112 euros

7.- Licenzas de muros e cerramentos de parcelas e novas construcións menores

18,75 €

8.- Licenzas de obra menor

7,50 €

9.- Autorizacións para enganches de auga ou saneamento

7,50 €

10.- Vaos e ocupación de dominio público.

7,50 €

11.- Licenzas de actividades molestas e/ou de pública concorrencia.

1% Orzmto. E.M. Mínimo: 150 euros

12.- Licenzas de primeira ocupación de vivendas, por cada vivenda en edificios de propiedade horizontal ou por cada vivenda unifamiliar

37,50 €

13.- Muda de titularidade de locais de pública concorrencia.

52,50 €

14.- Licenzas de actividades inocuas

75,00 €

15.- Expedición de 2º (e sucesivos) orixinal de título de licenzas de obras ou autorizacións

7,50 €

16.- Expedición de 2º (e sucesivos) orixinal de título de licenzas de apertura de establecementos de actividades

22,50 €

17.- Tramitación de subvencións para vivendas rurais e outras subvencións que tramite o Concello

52,50 €

18.- Informe de medición de nivel de ruído aéreo con sonómetro municipal (máximo cinco medicións en cada lugar)

37,50 €

19.- Informe de medición do nivel de illamento ao ruído aéreo dos locais, con sonómetro municipal (por cada local)

112,50 €

20-. Expedición de documentos informativos do catastro e asimilables

1,00 €

21.- Expedientes de tramitación de estudos de detalle

500,00 €

22.- Expedientes de tramitación de plans especiais

820,00 €

23.- Expedientes de tramitación de plans parciais

820,00 €

EPÍGRAFE 6.- POLICÍA RURAL

1.- Por expedición de licenza para uso especial de pistas parroquiais para saca de madeira, por cada m3

0,75 €

EPÍGRAFE 7.- POLICÍA LOCAL

1.- Por elaboración de atestados e informes por accidentes de tráfico ou asimilables

50,00 €

   
  Disposición final.  
 

A presente modificación da ordenanza entrará en vigor unha vez publicada integramente no Boletín Oficial da Provincia e aplicarase a todos os documentos que se expidan a partir do día da súa entrada en vigor e ata a súa modificación ou derrogación expresa.

   
  Artigo 2.-Feito imponible.  
 

3.-A realización do feito imponible tamén terá lugar pola prestación dos servizos técnicos e administrativos que se orixinen pola presentación de declaración responsable ou comunicación previa do suxeito pasivo.

   
  Artigo 6.-Cota tributaria:   redacciones
 

A cota tributaria determinarase por unha cantidade fixa sinalada segundo a natureza dos documentos ou expedientes a tramitar, de acordo coas tarifas que conteñen os apartados seguintes:

CONCEPTO

TAXAS (EUROS)

EPÍGRAFE 1.- OFICINAS XERAIS

1.- Por cada folla tamaño folio ou inferior fotocopiado de documentos ou expedientes que obren neste Concello, realizado a pedimento de parte (aos tamaños superiores aplicaránselles os epígrafes 1.3 e 1.4)

0,20 €

2.- Por copia de planos existentes no Concello tamaño folio ou inferior

0,75 €

3.- Ídem, tamaño A-3

1,50 €

4.- Ídem, tamaño superior a A-3

11,25 €

5.- Certificado de urbana, rústica e industrial.

3,75 €

6.- Por copia dos pregos de condicións de obras licitadas e bases de concursos

3,75 €

7.- Por copia de proxectos técnicos (por cada folla) de obras licitadas.

0,20 €

8.- Por cada fotocopia compulsada de documentos, tamaño folio ou inferior (se son documentos de expedientes municipais engadiráselle a taxa do epígrafe 1.1)

0,75 €

9.- Por cada fotocopia compulsada de documentos alleos, tamaño A3 (se son documentos de expedientes municipais engadiráselle a taxa dos epígrafes 1.3 e 1.4).

1,25 €

EPÍGRAFE 2.- DO PADRÓN DE HABITANTES

1.- Certificados do padrón de habitantes vixente

1,00 €

2.- Certificados de padróns de habitantes anteriores, cunha antigüidade inferior a 10 anos

2,50 €

3.- Certificados de padróns de habitantes anteriores, cunha antigüidade superior a 10 anos

3,75 €

4.- Certificados de convivencia e/ou de residencia

1,00 €

EPÍGRAFE 3.- SERVIZOS ECONÓMICOS 

1.- Certificacións expedidas polo negociado de rendas e exaccións

3,75 €

2.- Certificados expedidos polo servizo de intervención - tesourería

3,75 €

3.- Por duplicado de recibos

0,75 €

EPÍGRAFE 4.- SERVIZOS XURÍDICOS, SECRETARÍA, CONTRATACIÓN 

1.- Certificacións de acordos adoptados polos órganos de goberno

3,75 €

2.- Certificados de signos externos

1,50 €

3.- Por bastanteo de poderes

7,50 €

4.- Por formalización de contratos administrativos. O pagamento desta taxa dará dereito ao interesado a recibir unha copia do contrato. De solicitar algunha máis, pagará a razón de 0,50 € por folio

15,00 €

5.-Certificados ou informes relativos a tramitación de expedientes relativos a actividades ou obras e demais non previstos nos restantes epígrafes

2,50 €

6.- Certificación de autorización por cambio de vehículo ou adscrición de vehículos a licenzas Clase B e Clase C

7,50 €

7.- Fotocopias de arquivos (primeira folla)

3,75 €

8.- Fotocopias de arquivos (segunda folla e seguintes)

0,75 €

9.- Expedición de documentos xustificativos cambio de titular de licenzas, rectificación de nomes ou de condicións da mesma a pedimento de parte

Derogado

10.- Tramitación de prórroga de licenza de obra maior, por cada vivenda unifamiliar ou , no caso de edificios de propiedade horizontal, para cada unha das unidades susceptibles de propiedade individual e edificios de carácter industrial e comercial

Derogado

11.- Tramitación de prórroga de licenza de obra menor.

Derogado

12.- Licenzas para vehículos de clase A e B “auto taxi” ou “autoturismo”

150,00 €

13.- Licenzas para vehículos clase C “vehículos sen condutor”

75,00 €

14.- Licenzas para vehículos non incluídos nos anteriores

7,50 €

15.- Licenzas para vehículos funerarios

187,50 €

EPÍGRAFE 5.- SERVIZOS TÉCNICOS (urbanismo, obras, actividades e servizos)

1.- Por cada expediente de solicitude de declaración de ruína

37,50 €

2.- Por cada informe ou certificación urbanística

22,50 €

3.- Certificacións ou informes sobre antigüedade de edificios ou similares

100,00 €

4.- Licenzas de segregacións / agrupacións de parcelas

Derogado

5.- Licenzas de obras maiores en solo urbano ou núcleo rural

Derogado

6.- Licenzas de obras maiores en solo rústico

Derogado

7.- Licenzas de muros e cerramentos de parcelas e novas construcións menores

Derogado

8.- Licenzas de obra menor

Derogado

9.- Autorizacións para enganches de auga ou saneamento

7,50 €

10.- Vaos e ocupación de dominio público.

7,50 €

11.- Licenzas de actividades molestas e/ou de pública concorrencia.

1% Orzmto. E.M. Mínimo: 150 euros

12.- Licenzas de primeira ocupación de vivendas, por cada vivenda en edificios de propiedade horizontal ou por cada vivenda unifamiliar

37,50 €

13.- Muda de titularidade de locais de pública concorrencia.

52,50 €

14.- Licenzas de actividades inocuas

75,00 €

15.- Expedición de 2º (e sucesivos) orixinal de título de licenzas de obras ou autorizacións

7,50 €

16.- Expedición de 2º (e sucesivos) orixinal de título de licenzas de apertura de establecementos de actividades

22,50 €

17.- Tramitación de subvencións para vivendas rurais e outras subvencións que tramite o Concello

52,50 €

18.- Informe de medición de nivel de ruído aéreo con sonómetro municipal (máximo cinco medicións en cada lugar)

37,50 €

19.- Informe de medición do nivel de illamento ao ruído aéreo dos locais, con sonómetro municipal (por cada local)

112,50 €

20-. Expedición de documentos informativos do catastro e asimilables

1,00 €

21.- Expedientes de tramitación de estudos de detalle

Derogado

22.- Expedientes de tramitación de plans especiais

Derogado

23.- Expedientes de tramitación de plans parciais

Derogado

EPÍGRAFE 6.- POLICÍA RURAL

1.- Por expedición de licenza para uso especial de pistas parroquiais para saca de madeira, por cada m3

0,75 €

EPÍGRAFE 7.- POLICÍA LOCAL

1.- Por elaboración de atestados e informes por accidentes de tráfico ou asimilables

50,00 €

A cota tributaria determinarase por unha cantidade fixa sinalada segundo a natureza dos documentos ou expedientes a tramitar ou da prestación dos servizos técnicos e administrativos que se realicen como consecuencia da presentación de declaración responsable ou comunicación previa , de acordo coas tarifas que conteñen os apartados seguintes:

EPIGRAFE 4.-SERVIZOS XURÍDICOS, SECRETARÍA, CONTRATACIÓN

4.9

Expedición de documentos xustificativos cambio de titular de licenzas, declaración responsables ou comunicacións previas,rectificación de nomes ou de condicións da mesma a pedimento de parte.

15 €

4.10

Tramitación prórroga de licenza de obras maior, comunicación previa ou declaración responsable por cada vivenda unifamiliar ou , no caso de edificios de propiedade horizontal, para cada unha das unidades susceptibles de propiedade individual e edificios de carácter industrial e comercial.

22,50 €

4.11

Tramitación prórroga de comunicación previa ou declaración responsable.

11,50 €

5.5

Licenzas de obras maiores en solo urbano ou núcleo rural (declaracións responsables ou comunicacións previas)

0,3% Orzmto E.M. Mínimo: 75 €

5.6

Licenzas de obras maiores en solo rústico (declaracións responsables ou comunicacións previas)

0,5% Orzmto E.M. Mínimo: 112 €

5.7

Licenzas de muros e cerramentos de parcelas, e novas construccións menores, declaracións responsables ou comunicacións previas.

18,75 €

5.8

Licenzas de obras menor, declaracións responsables ou comunicacións previas.

7,50 €

5.11

Declaracións responsables ou comunicacións previas sometidas ao procedemento de avaliación ambiental.

1% Orzmto E.M. Mínimo:

150 €

5.13

Declaración responsable ou comunicación previa de cambio de titularidade de actividades.

52,50 €

5.14

Declaración responsable ou comunicación previa de actividades inocuas.

75 €

   
  Artigo 7.º .-Retribución.  
 

A taxa retribúese e nace a obriga de contribuír ó se entregar a solicitude de expedición dos documentos e tramitación dos expedientes suxeitos ó tributo, ou ao presentar a declaración responsable ou comunicación previa.

   
  Artigo 8.º .-Liquidación e recadación.  
 

Esta taxa liquidarase en réxime de autoliquidación, cumprimentando o apartado de taxas no modelo de solicitude correspondente e ingresando o importe nas dependencias municipais do Rexistro Xeral ou Entidade Bancaria, que deberan estampar o selo xustificativo no pagamento.

O xustificante de ingreso achegarase á solicitude sendo requisito imprescindible para dar trámite a mesma.Tamén se achegará coa presentación da declaración responsable ou comunicación previa.

Nota Legal Servicio de Asistencia Económica a Municipios