A tarifa a que se refire o artigo anterior estructúrase da maneira seguinte: 1. DOCUMENTOS RELATIVOS A URBANISMO - Certificacións calificacións urbanísticas: 20 euros - Expedientes acreditativos da antigüedade das edificacións: 35 euros - Expedientes sobre incoación ou non de expediente de reposición da legalidade ou sancionador: -Si hai expediente de solicitude de licenza: 35 euros -Si non hai expediente de solicitude de licenza: -Ata 100 m2 de superficie: 600 euros -De 101 a 150 m2 de superficie: 750 euros -DE mais de 150 m2 de superficie: 900 euros -Expedientes de ruina de edificacións: 150 euros - Informes urbanísticos: 40 euros -Outras certificacións urbanísticas: 50 euros 2. OUTROS DOCUMENTOS -Exemplar de ordenanzas fiscais: 24 euros -Exemplar de orzamentos municipais: 60 euros -Bastanteo de poderes: 12 euros -Expedientes de celebración de vodas civiles: -Si algún dos contraentes é veciño do municipio: 50 euros -Si ningún dos contraentes é veciño: 100 euros -Inscripción no libro Rexistro de parellas de feito: 12 euros -Certificacións de empadronamento do padrón vixente: 2 euros -Certificacións de empadronameento de padróns anteriores: 4 euros -Certificacións de acordos municipais. -Do ano en curso: 10 euros -De anos anteriores: 12 euros -Informes da policía local relativos a accidentes de circulación: 30 euros -Outros informes da policía local: 12 euros -Outros informes non comprendidos nos apartados anteriores: 3 euros -Outros certificados non comprendidos en apartados anteriores: -Se necesitan informe técnico: 12 euros -Se non necesitan informe técnico: 3 euros -Cambio de titularidade de licenzas de apertura de establecementos: 250 euros 3. PLANOS, FOTOCOPIAS E DOCUMENTOS TECNICOS. -Por cada documento que se expida en fotocopia: -Por cada folio tamaño A4: 0,10 euros -Por cada folio A3: 0,20 euros -Por cada folio tamaño maior de A3: 0,50 euros -Por cada copia de planos do planeamento municipal, ou obrantes nos expedientes de licenzas de obras: -Por cada folio tamaño A4: 1 euros -Por cada folio tamaño A3: 2 euros -Por cada folio tamaño A2: 5 euros -Por folio tamaño A1: 12 euros -Por folio tamaño A0: 24 euros -Polas compulsas de documentos: -Primeira compulsa: 1,20 euros -Segunda e seguintes: 0,30 euros/cada unha. -Compulsa de documentos esixidos para a obtención de prestación dos servicios sociais municipais, ou de axuda ás familias por fillos cursando estudios (bolsas de estudios), por folio: 0 euros -Planos dixitalizados editados en serie (CD): 90 euros -Por cada contrato administrativo: 0,50 % do orzamento de licitación cun mínimo de 12 euros e un máximo de 151 euros. 4. DOCUMENTACIÓN CATASTRAL. -Copia da cartografía en papel: -Copias en A4: 1 euros -Copias en A3: 2 euros -Expedición de copias de información non gráfica de expedientes: 0,30 euros/folio. -Informes catastrais sobre bens urbanos/rústicos: 4 euros -Certificacións catastrales: -Certificacións catastrales literais, bens urbanos: 4 euros documento + 4 euros bien inmueble -Certificacions catastrales literales, bens rústicos: 4 euros documento+ 4 euros parcela -Certificacions catastrales descriptivas e gráficas referidas unicamente a unha unidade urbana ou unha parcela rústica: 15,50 euros Cando as certificacións descriptivas e gráficas incorporen , a petición do interesado, datos de outros inmobles (como por exemplo lindeiros), a contía incrementarase en e 4,00 euros por cada inmoble.
|